Thursday, August 11, 2011

BLuE RAY LAGi..eh tak2..BLUR lagi LAH!!!

As saLAM..kawan2 semua,

sebenarnya tak da apa la sgt yg aku nk ckp,tapi terpaksa ckp
juga .ini mengenai blog punya design la,html lah,nuffnang la,mcm2 lah..benda2 ni yg wat aku pening,biasalah nama pun baru belajar kan?so skang aku dh mula praktikkan benda ni pelan2 smpai kena belajar toturial dari blog2 kwan kita yg lain..HEHE-(tak malu lak aku tgk org punya tuto,ala dh nama pun belajar)heheh...skang blog aku pun dh tak mcm tongkang pecah,ada la juga bentuk blog.so aku terfikir juga msa wat html ni,sama macam myspace la juga(sebut pasal Myspace dh lama aku tinggalkan)hehehe...so itu je la yg aku nk sharekan...tapi aku tetap akn belajar bagaimana nk meriahkn lagi blog aku wlaupun adakalanya pening seketika....stop sini dlu ek..Wink!
Semoga Succes Selalu

No comments:

Post a Comment

copyright ©2011 I mimiswarsha.blogspot.com l All Righted Reserved