Thursday, August 11, 2011

CUbaan TerBaru Dariku..!!

Tuk-tuk-tuk-tuk(buat mcm ketuk pintu)...Leh sya Join And JAdi FolLower Bloggers Di Malaysia ni??hehe...akan Ku huraikan Di sini



Setelah Aku Melihat member2 aku buat benda Ni,MAka terfikir juga,Adakah Aku juga nk buat benda yg sepatutnya mereka buat ni????.
Hurmmm...masa berlalu degan pantas,fikiranku tAk tentu arah memikirkan benda baru ini,tahun demi tahun berlalu,hari demi hari,jam tiap jam ,minit tiap minit,saat tiap saat~~~lagi ape??
Hehehe..Maka terciptalah Benda Baru bagiku Walaupun pada Korang benda ni dah lama,Benda yg akU Cuba bangkitkan ini adalah AucAKk(BLog la)hahaha..
so kwan2 yg dah jadi pengikut tetap aku atau lebih senang dikenali sebagai followers,ajar-ajar lah pasal blog ni ek,hehe.Stop di sini dlu




Semoga Succes Selalu

1 comment:

  1. Nak post apa lagi lepas ni eks?/
    apa lagi..jom follow jikalau sudi..:-)

    ReplyDelete

copyright ©2011 I mimiswarsha.blogspot.com l All Righted Reserved